Monday, September 10, 2012

Aku memerlukan sesuatu yang pasti. Bukan sesuatu untuk terbawa mimpi.

Cinta itu buta.

Tak mengenal umur, rupa dan semua semua tu lah.

Saya cinta awak. Tapi cinta sahaja tak cukup.

Kalau sayang boleh sekelip mata, boleh juga kan hilang sekelip mata?

Kadang-kadang, aku terbawa-bawa mimpi indah.
Bila awak di sisiku.
Bila awak senyum padaku sambil menungguku yang jalan ke arah awak yang sedang posing di kereta.
Bila awak memandangku dgn bahagia sehingga mata awak bersinar-sinar.

Tapi mimpi indah tak membawa kita ke mana-mana.

Apa yang pasti, jikalau awak benar-benar mencintaiku bagaikan aku mencintaimu...awak jangan lepaskan cinta itu. Kejarlah. Berpeganglah. Kerana hati kita, di saat kehilangan, akan berkecai, patah, hilang tak berganti.

Mungkin kita cuba kata itu yang terbaik untuk kita. Tapi...awak...saya cinta awak. Jangan tinggalkan saya.

No comments:

Post a Comment